Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

"ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ"


ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΝΟΣ ΑΡΧΙΕΡΕΩΣ-ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ
(Από το χρονολογιο του π. Εμμανουήλ Χριστοφόρου Διακόνου του Ι.Ναού Αγίου Παύλου οδού Ψαρών ) "5 Ιανουαρίου στις 2:22 μ.μ. ·

Ξεκινώ από το Ναό για τα σπίτια το οποία έχουν δηλώσει ότι θέλουν να περάσω να αγιάσω.Πρώτη στάση το σπίτι του γέροντος Μητροπολίτου πρώην Νέας Ιωνίας Κωνσταντίνου. Ο Δεσπότη με περιμένει. Μόλις φτάνω προσπαθεί να σηκωθεί από την καρέκλα που κάθεται. ''Σεβασμιώτατε, καθίστε, μην ση...κώνεστε, δεν χρειάζεται'' του λέω. Εκείνος προσπαθεί ακομα να σηκωθεί και μου λέει ''Όχι παιδί μου, δεν επιτρέπετεται να κάθομαι και εσύ να ψέλνεις''.
Σκύβω και του φιλώ το χέρι ευλαβικά και αρχίζω να αγιάζω το σπίτι ψέλνοντας ''Εν Ιορδάνη βαπτιζομένου σου...''. Ξαναφτάνω στο Δεσπότη.''Σεβασμιώτατε οριστε ο Σταυρός, πάρτε τον να τον φιλήσετε μόνο σας'' του λέω. Και εκείνος μου απαντά ''Εσείς πάτερ, εσείς ευλογήστε με'' και επιμένει παρόλο που του λέω ότι δεν είναι πρέπον εγώ ο Διάκονος να σταυρώσω/ευλογήσω τον Επίσκοπο. Επιμένει. Κάνω υπακοη. Τον ευλογώ και μου πιανει το χέρι και το φιλά. Βουρκωνω. ''Σεβασμιώτατε όποτε θελήσετε να μας έρθετε να μας το πείτε και θα έρθω εγώ να σας πάρω να σας φέρω στο Ναό και να σας γυρίσω'' του λέω. Μου σφίγγει το χέρι. ''Σε ευχαριστώ πολύ πάτερ μου, θα έρθω σύντομα''. Σκύβω ευλαβικά και του ξαναφιλώ το χέρι και τον αποχαιρετώ..."

π. Τιμόθεος Ηλιάκης (Από ανάρτησή του στο FB)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου